abcdefgh-nna - charader

Hälsopedagogiken är i full gång och vi håller just nu på med charader. Att det är lagligt att ha kul i skolan är ball! Julia(aka. jullanta) är så pepp, hon gissar rätt på nästan alla ord och man undrar om hon kan alla ord utantill? Ronja och Kjelles lag står utan poäng, Anna och Elviras lag ligger trea knappt efter Frejas lag. I ledning är som sagt Julias lag. Senare idag är det in till Nisses för lite dans och matte, we like!
See you lateroo !

Tillägg:
Anna och Elvis vann med två poäng tätt därefter kom Julias lag därefter Frejas lag och sist med tre (gulliga) poäng blev Kjelle och Ronja, go girls!


Kommentarer
Postat av: julia-mamman

hahha.jag tycker det e bra att ni har kul i skolan lättare att få upp julia på morgonen när hon vet att hon ska få träffa er !!förresten var tog julias lag vägen..hm,,låg först sen fanns hon inte ens med..däckade hon eller..haha..

2009-12-02 @ 15:17:30
Postat av: A

HAHA julia fick inte vara med längre, hon var för bra för mig så jag blev avis och tog bort henne, men jag ska väl la lägga till henne igen ;) Hon kom ju faktist tvåa !

2009-12-02 @ 18:24:58
URL: http://bokisofswedala.blogg.se/
Postat av: Mmmm!

vi var faktiskt duktiga!! det var bara jag o ronny som kämpade i vårt lag:D kunde inte se om det var Eifeltornet eller om det var frihetsgudinnan!!

2009-12-02 @ 23:13:49
Postat av: F

djupt besviken att isis inte insåg vilket vacker tampong jag ritade :(

2009-12-03 @ 09:01:16
Postat av: Anonym

snälla snälla snälla, att ni kan skriva om hur höga betyg man behöver osv.. ska söka om ett år.. så jag måste få veta hittar ingenannnan stans hur gör man med boenade, kan ni inte köra ett inlägg där ni berättar allt?=)

2009-12-03 @ 16:15:41
Postat av: A

Anonym: Ring Karin :) hennes nr finns antagligen på hemsidan (sverigesridgymnasium.nu). Hon kan svara på det mesta !!

2009-12-04 @ 11:33:56
URL: http://bokisofswedala.blogg.se/
Postat av: ice

HAHAHAHHA freja, hur fan ska jag kunna se att det är en tampong när du öppnar byxan och viftar med dina händer. trodde det var en killes personliga delar ju :(

2009-12-04 @ 21:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0