elvira - bara en söndagkväll i bara

hemkomna från bara, hela och glada. jag vill börja med att be om förlåtelse till arg för det där med tuschpennan igårkväll, le och var glad vännen, ditt liv kanske just har tagit en vändning, vem vet?! det hade också kunnat vara värre. att vakna på en vinpåse efter en onykter kväll med bokisofswedala på vänster arm är väl inte det värsta? ronni sitter här utanför rummet med täcke och kudde och eftersom vi fortfarande inte har någon ström i nedre delen av läggan så har vi burit upp micro och mackjärn och annat nödvändigt för att överleva.  min ronni ligger alltså just nu och käkar en toast och nu ska jag joina. tack snowdrive, mininose weeoo och vackra simon för att vi fick komma till bara ikväll, tack simonA för skjutsen och godnatt läsare!


Kommentarer
Postat av: arg!

Okejdå.. Ni är förlåtna av arg. Men gör dock inte om det!(:

2009-12-14 @ 13:22:18
Postat av: Snödrivan

oh yes min första name drop haha :(

2009-12-14 @ 18:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0