elvira - let's get on an airplane

lilla elvis. i norr. hemma hos mamma och pappa. mår bättre än förväntat utan tjejerna faktiskt, men jag längtar redan till då de kliver ut i den norrländska luften och vi ska rocka tillsammans!! vad som erbjuds denna dagen vet jag inte riktigt, vi får se. när jag landade igår kunde jag skrattandes konstatera att norr har betydligt mindre snö än skåneland men i natt har det snöat som fan och nu på förmiddagen verkar det fortfarande inte ha någon tanke på att sluta. så nu traskar jag ut med kameran i högsta hugg, och jag är nog lika glad att kunna kliva rakt ut i skogen helt kravlöst, som jag är ledsen över att inte kunna vrida in 105,2 och dansa med ronni♥ HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0