Kjelle-direkt fran varmen

idag sitter jag pa ett high speed internet cafe och bloggar. Hoppas ni har det bra dar hemma, saknar er! Har ar det varmt & skont! Horde att det var sno & skit hemma. Just nu ar jag pa Phi Phi Island och jag aker till krabi imorrn. Dagarna bestar av bad, sol, aventyr & massor med shopping!
Antar att jag missar en massa skoj dar hemma!


veckans:

Mes: martina
Handelse:martina gjorde av med mina nya skor
Resa:THailand-Phi Phi Island-monkey Beach
snygging: Han i rosa/vita badbyxor
efterlysning:han pa stranden idag
undran:rits bror
Hat:thailandska raggare
lat:thailandskt skit
Framling:han med tanderna pa baten
Plagg:bikini
Kontakt:rit
hero:taxi chaufforen
Citron:de man ater
Magplask:martina faller
aj: myggbetten
diss: forsaljarna
Kung:Han med fallskarmen

BIlder kommer senare:) ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0