Ronja- aldrig mer

TJAJOR (jag vet att ni skrattar nu) var är ni????? ALDRIG MER ska jag vara så länge utan er.
här sitter jag i ystad och väntar.... dom flesta väntar antagligen också men av en helt annan anledning än mig. om man är normal så väntar man väl på kalle anka? julmaten? julklapparna?men INTE jag, jag väntar på att det ska bli fredag för då är det en dag närmre tills vi far till norrland och ANNA kommer och bosätter sig i Ystad. YEYgumman jag sitter och väntar på dig.
men nu ska jag vänta vidare och göra precis som alla andra kolla på KALLE ANKA.

Ha det bra och vänta som aldrig förr för det gör jag xD


Kommentarer
Postat av: A

Honeeey, jag väntar jag också !! Vänta på mig vid 17.17, aight baaabe ?

2009-12-24 @ 22:51:22
URL: http://bokisofswedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0