ahnna - livet på bökis = high on life

Ikväll är jag ensam.. Tjejerna på bökis har fin-besök från Norrland och jag hoppas dem har det grrymt! För min del börjar det faktist närma sig godnatt-time, kul klockan 10 en lördag? Men sent igår och tidigt imorse blir en tidig godnatt idag eftersom det är en ännu tidigare morgon imorgon (hängde ni med?). Det enda jag egentligen ville säga är hur ball vi har det på bökis, det är helt sjukt! Som om vi vore höga 24/7!! Och hur underbara är inte alla tjejer? Som idag, jag somnade i läggan på soffan. Jacka, mössa och allt på utan täcke med bara en kudde. När jag vaknar har jag elviras rödrutiga täcke på mig. Det visade sig att flickorna varit inne och lagt på mig ett täcke.
Don't you just love it?


Kommentarer
Postat av: Weber

låter ju naajs :D men kanske inte att du e ensam :/

2009-11-28 @ 22:53:09
URL: http://nissesofswedala.blogg.se/
Postat av: e

hallå? den äran till mig, det var jag som la på dig täcket, INGEN ANNAN!

2009-11-29 @ 21:10:32
URL: http://bokisofswedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0