anna - mesen i gänget

Ni kan kalla mig "mesen i gänget".. En uppmaning från elvis och ronni på både blogg och msn fick mig att göra detta.. idag har vi då tagit svinspruta, jag är askalasrädd för sprutor, verkligen JÄTTE rädd! När vi satt där och väntade i det jävla rummet ville jag bara springa där ifrån som jag brukar göra när jag ser något som egentligen är väldigt väldigt väääldigt vackert, men nu var där inget vackert, där var sprutor. Så mot min vilja (500 spänn i mutor från modern) gick jag in med Freja i handen i det lilla jävla rummet till en snäll man som hette Oliver, det första jag tänkte då var att det var en tecknad katt i någon jävla film. sen började jag whina, som en mes, som ett jävla barn på 3 bast. Jag tänkte att jag skulle klara det, styla lite inför sexiga Freja, men icke då. Han frågade mig hur gammal jag var, pinsamt att svara att man är 16 eller vad?! Jag grät och grät och grät och grät sen fick jag gömma mig lite bakom ett skynke för att torka mina förlorade tårar. Just likt mig? Sen gick jag baklänges ut för framlänges, det går inte.....

GRATTIS TILL BLOGGEN FÖRRESTEN!! 
Bloggen är fortfarande bara barnet, men gulligt ändå


ÄLSKA VARANDRA, FÖR DET GÖR VI! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0