anna panna stekte bacon - Fika, dans och allt annat

Idag är det onsdag, idag spräckte jag mina braller för andra gången - tur nog på det andra knäet. Det som inte är så tur är att Jullantas rykten stämmer om mig och hädanefter kan ni kalla mig fettot i bökis-gänget! Sen har vi även en fläskis men om jag ska våga erkänna vem det är de vet jag ej. Hennes kommentar från dagen "men.. jag trodde jag skulle få plats.." fick oss alla att garva så vi vek av oss på mitten. Nu efter skoldagens slut begav vi oss till Kaffe & Sånt för en mysig eftermiddagsfika. Den blev mysig men ja jädrans vad det gick undan!

Andra klockrena kommentarer under dagen:
- Spolarvätska på insidan!
- Jag tog pallen och gick..

KBK - 1, 2, 3 BÖKIS! WOOW!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0