elvira - i ett stökigt rum med båda fötterna på bordet

låt mig gnälla lite på denna dystra måndag. jag vill börja med att säga: anna och ronni, det är inte okej att snacka om mina vanor här på bloggen:( ni ska få igen nån dag! när jag vaknade imorse 8 min innan jag började jobba och regnet skvätte ville jag bara krypa ner hos anna och ronni och glömma att det var måndag, början av veckan och långt till fredag igen. jag har knegat i leran hela dagen och nu har jag tagit mig en paus i soffan med cola och godis till middag (MM, ska vi ut och gå ikväll ronni?) snart så ska jag ut och rida det sista och sen längtar jag efter ronni och ett rutigt täcke (missförstå mig ej).

så här glad blev RONJA 16ÅR över mcdonalds happymeal-leksak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0