frejaa - att man kan ha så kul på fejjan att man tränar magmusklerna..

skyller på hostmedicinen och ger er dagens citat:

- Brukar du va så trött så att folk tror att du är hög?
ehhh whaaaaaat? hahah



hahahah. det gäller att ha en punshline..

- är ica-jerry vårt barn och din pojkvän samtidigt?
- tjaa, du vet ju att jag gillar att ha det praktiskt..

snart usa, det skriver snart norrland, vilket resulterar i snart 2010,
och då är det snart pension, vilket leder till att snart är livet slut!
vafan sov jag 14 timmar inatt för? det har jag ju inte tid med :(

- vänta, ska bara springa och hämta paraplyet!

hahahah så jävla kung om man nu fattar det vilket kanske 2 personer gör hahaha. jag älskar min humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0