Anna - my faboulus day

Idag vaknade jag av att flera tusenlappar föll över min säng och la sig fint på täcket, jag samlade ihop dem och la dem bland alla andra tusenlappar. Dagen fortsatte med att Edward Cullen kom och besökte mig, vi hade mycket roligt och badade i Corny Big Chocolate! Han är så söt min lilla Edward <3 Efter det kom min privata helikopter och flög över mig till karribien där Edward Cullen och Chad Micheal Murray höll mig sällskap, självklart hade vi våra 7 betjänter till vår tjänst. Solen stekte och drinkarna flödade. Klockan närmade sig 5 och vi tog helikoptern och flög till Las Vegas där jag vann nio miljoner efter det flögs jag hem igen och nu sitter jag här i min skööna lyxvilla och bloggar.
This is the life of a Bökis-brud, right girrrls??
Eller inte :)


Kommentarer
Postat av: Ronni

precis som en vanlig dag då ja :)

2009-10-31 @ 10:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0