NORR - is that alright

Vad heter du? elvira
I mellannamn ? vågar ej säga eftersom jag lär utsättas isåfall
Vart bor du? svedala storstan
Trivs du där? jomen absolut
Brukar du läsa horoskop? facebooks ja, men borde sluta innan jag blir dum i huvet på riktigt
Har du körkort? inte alls 
Äger du några converseskor? nejjjjjj
Favoritdjur? ponnyhästar funkar för mig
Vad spenderar du dina pengar på? på allt oviktigt och viktigt
Senaste konserten? hehe minns ej, är ju på konserter heeela tiden
Festar du mycket? nae, men gillar party every dayyyyy
Sprit, cider, vin eller öl? YES sprtit YES
Brukar du bli för full? håller inte på med sånt
Antal kuddar i sängen? ibland 2, annars 3, och i bästa fall 4
Kan du baka bullar? fråga ronja andersson eller hennes mamma
Har du varit med i scouterna? självklart, älskar stockar och stenar och sånt
Bläck eller blyerts? tuschpenna HEH
Mc donald's eller burger king? huses♥
Är du allergiskt mot något? täcket fel håll ger mig feber
Äger du ett busskort? nee, men jag äger dig
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? röd, som kärleken
Hur ser du ut idag? som vanligt?
Har du haft sex idag? nehe du
Nästa mål i ditt liv? ragge
Vad såg du senast på tv? fortfarande är det polisjävlarna hos simon
Hur svarar du i mobilen? ÖÖÖ TJA, haha ne, typ "hallå?"
Vem ringde du senast? min finaste
Vad sa den du ringde? hon svarade inte.............
Antal timmar sömn inatt? typ 7,5 cirkus
Brukar du snusa? never
Vad innehåller din favoritnattmacka? madrassbröd toppad med saftig ronja och ett härligt duntäcke-överdrag

HAR DU NÅGONSIN...

Bråkat med ditt husdjur: ja, vi slåss every day
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: men nee

STUFF...
Är du ensam nu: näe och det är tur som fan
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: dom sämsta
Vill du gifta dig: vet ej, men har ju tid att fundera fram tills dess
Vill du ha barn: ja, men bara snälla och söta

FAVORIT...
Rum i huset: köket
Typ av musik: all bra musik är min favorit
Månad: alla soliga
Sten : han i "torkel i knipa"

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: herregud, håller väl ej på med sånt?
Köpt någonting: jahadu
Varit sjuk: inte mer än vanligt
Sjungit: hoppas inte det
Sagt "Jag Älskar Dig": nepp
Velat säga till några att du älskar dem: ja, kanske
Träffat nån ny person: ja, det har jag faktiskt:)
Saknat någon: tyyp
Kramat någon: joo


SENASTE...
Låt du hörde: nåt skit på julias spotify
Film du såg: nått svartvitt på svenskan
Drink du köpte: jag är sexton? jag köpte en drinkmix på coop och blandade själv.
Sak du stal: snor inte saker juuuu
Mat du åt: pizzaaaaa
Gången du åt en 7-Eleven korv: bakis i ystad efter nåt galet

FÖRSTA....
Första bästa kompis: stina hedmark min vän
Första inhandlade skiva: tror per gessle
Första förälskelse: fråga hon två steg uppåt, hon vet med säkerhet
Första begravning: ingen
Första piercing/tatuering: i öronen
Första fiende: har inga sådana

SENASTE....
Senaste människa du slog: ronja
Senaste stora bussresa: göteborg i höstas, är den stor?
Senaste dusch: nyss
Senaste irritation: den på mig själv
Senaste glass: piggelin HEH smask

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Saknat någon: tyyp



MEH, DET ÄR VÄLL KLART ATT DU SAKNAT MIG I ALLA FALL? :O

2010-04-21 @ 16:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0