R - bäst att göra som man blir till sagd

Nämn något som gjorde dig glad igår: Simon W i sina väldigt fina klädder

Vad gjorde du kl 08 imorse:  SOV

Vad gjorde du för 15 min sedan: försökte få elvira till att skicka bilder (gick inte bra)

Det sista du sa högt: sjöng nog till jag vill vara din margareta

Det senaste någon sa till dig: förhelvete jag vill inte höra någon jävla Elton john och inte vår granne heller

Vad har du druckit idag: jucie och mjölk

Vad var det senaste du åt: mackaaa

Vad var det senaste du köpte: coca

Vad är det för färg på din ytterdörr:
 vit

Vad är det för väder hos dig nu: haha ser jag väl inte nu heller helt svart jue

Godaste glassmaken: vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jajemen så bara glo 

Sover du tungt: bara brevid elvis heh

Drömmer du mardrömmar: bara om jag sover själv..

Trivs du med ditt jobb: vadå jobb?

Favoritklädsel: TIGHTS

Favoritlåt just nu: är och förblir: jag vill känna din kropp emot min - gyllene tider

Vad ser du om du tittar till höger: en trappa

Vad gör dig glad just nu: Elvira Boström

Vad ska du göra härnäst: bryta upp dörren till toan och få ut Elvira

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: arg,sur,ledsen,less,glad haha med andra ord jag vet inte

Favoritgodis: KLUBBA MED INNEHÅLL

Kläder just nu: tights, t-shirt och halsduk

Sommarplaner: kroatien, falsterbo, sommarrocken, robinssonveckan, norrland - FESTA

Hur många kuddar sover du med: så många där är där jag tänkt sova

Spelar du något instrument: spotify?

Morgon eller nattmänniska: ja inte morgon iaf

Vad är viktigast för dig: att vara med människor som får mig att skratta

Är du kittlig:
absolut EJ

Snarkar du: får ni väl fråga ngn annan om?

Stjärntecken: tvilling

Äckligaste insekten: Spindel och alla andra

Längtar du mest efter just nu: sommarlov

Kommentarer
Postat av: iiiiiiiiiiis

sommarlovsplaner - NORRLAND - FESTA



FÖÖÖÖR - FAAAAN !!!!

2010-04-12 @ 09:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0