freja - we are living in americaaaaaaalalalaa

hehehej! fifan vad jag lever. elvira, tycker ej synd om dig for dina forseningar langre for vi hade det annu varre! men iaf, efter mitt enmansrace med 24a timmars slocknade tre tjejer pa en madrass och jag saknade lille ronni som alltid haller min hand imorse!!!! jag skrev en lapp pa kudden bredvid mig med elvira pa den, men nejnej, vart tog du vagen alskling(har ska va ett fragetecken men varfan finns det pa detta tangenthelvete) nu har vi atit bagels med cream cheeese och nu ska vi ta och utforska miami beach och shoppa litta! det finns tyvarr en smarre chans att jag inte hinner upp till nyar utan kommer dagen efter, men men MEN det kanske gar sa jag lever pa hoppet! btw sa borjade den har resan, till skillnad fran grekland tidigare i ar, med att den forsta katten jag sag, hade FYRA FRISKA FULLT FUNGERANDE ben, vettu vad jag sager: KUUUUUNG
(shitpommes vilken yr text men sa ar det nar man ar utan bokis for lange!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0