freej - med ett barnasinne!

tjenis penis. heheh så jävla borta jag är efter lite värktabletter.
Igår så stampade jag (med världens självförtroende) in på lilla hälsocentret i svedala för att få en dos "anti-svin".
ääh plättlätt tänkte jag.
idag vaknar man med 38.9 graders feber och, ironiskt nog, svettas som en gris!
Och som alltid när jag blir sjuk plockar jag fram barnet i mig :D
disneyfilmer, rummel och rabalder dataspel och självklart rosa pantern!
Fick till och med inspiration av rosa pantern spelet så nu sitter jag här och försöker lösa mysteriet(på greveholm har jag också sett:D) om vem som skrev ut innebörden av BÖKIS på tavlan tidigare i veckan.
hmmm. den som lever får se antar jag
MÅ SKIT, FÖR DE GÖR JA!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Kul att hänga på eran blogg också!



Vi har länkat er, ni får gärna länka oss också!

/HRK i Kungsbacka , Höglanda ;D

(www.hoglanda.blogg.se)

2009-11-05 @ 21:18:33
URL: http://hoglanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0