NORRLAND - alla brudar hänger på snällaa??

Nämn något som gjorde dig glad igår: parlamenet lätt, mogge också

Vad gjorde du kl 08 imorse: låg och vred mig i sängen

Vad gjorde du för 15 min sedan: försökte laga tv-jäveln

Det sista du sa högt: ja fyfan..HATA

Det senaste någon sa till dig: "fan nu jag får inte på tangentjäveln!!"

Vad har du druckit idag: festis och mjölk YESSSS

Vad var det senaste du åt: mackaaa

Vad var det senaste du köpte: storhandlade på coop i storcity svedala så det var MYCKET

Vad är det för färg på din ytterdörr:
 vit

Vad är det för väder hos dig nu: jag vet inte, det är mörkt ute

Godaste glassmaken: extras vaniljglass direkt ur paketet tillsammans med freja<3 och simon<3

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: självklart 

Sover du tungt: tyngreeeeeeee

Drömmer du mardrömmar: ja, när ronja sover med killar och lämnar mig ensam..

Trivs du med ditt jobb: mitt jobb? ee aa

Favoritklädsel: omstoppad i ett rödrutigt täcke

Favoritlåt just nu: ALLTID havet e djupt - disney

Vad ser du om du tittar till höger: min telefon, två kameror och en tom flaska

Vad gör dig glad just nu: våren i skåne

Vad ska du göra härnäst: ta ronja i handen och kila ut med sopkassen

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: ARG som vanligt!!! nejmen mer ostabil

Favoritgodis: klubba med innehåll

Kläder just nu: stöcke pf-byxa med tillhörande stöcke pf-tshirt, JAPP FIRAR!

Sommarplaner: kroatien, falsterbo, sommarrocken, robinssonveckan, norrland - fest

Hur många kuddar sover du med: sover med ronja

Spelar du något instrument: japp, ukulele

Morgon eller nattmänniska: trött människa 24 timmar om dygnet

Vad är viktigast för dig: fred på jorden, HAHA SKÄMT! kärlek är det viktigaste för mig

Är du kittlig:
fråga nån som vet

Snarkar du: helt galet, som en brummbrumm-bil

Stjärntecken: lejon

Äckligaste insekten: stora svarta snabba är värst, alla andra är också äckliga

Längtar du mest efter just nu: någon len som kan och vill ta hand om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0