utan er känner jag mig halv

en blödig, nostalgisk, ostabil, absolut inte självständig med lycklig freja ska nu lätta sitt hjärta. ikväll känns det som förr, chokladpuddingen är i kylen, varm choklad snart på spisen, kortspel hela natten på g, elvira sover i sackosäcken, jag är djup och livet är sådär småfint. jag minns hur det var, jag minns allt det bra. jag älskar er tjejer, ni är allt.
And in this crazy life, and through these crazy times
It's you, it's you, You make me sing.
You're every line, you're every word, you're everythi-i-ing.
and in this crazy life, and through these crazy times
it's you, it's you, You make me sing
you're every line, you're every word, you're everything






lite kroatien 2010. saknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0