elvira - stamp on the ground JUMPJUMPJUMPJUMP!


så här duktiga har jag och ronni tillsammans med hennes mamma varit
idag↑

just nu sitter jag på vetegatan i ystad och passar på att blogga medan ronja är i duschen, eftersom både jag och ronjas internet har pajjat så har bloggningen från våran sida varit lite taskig på sista tiden, men det kan vi skylla TELIA för. gårkvällen i svedala var mysig och givande och ikväll åker jag och freja till klågge och kollar när våra bästa ska visa hur man spelar bandy på det rätta sättet. jag vet att freja just nu sitter på bökis och väntar på mig (är du ensam älskling? och isåfall, fryser du?) och om du, trots avsaknaden av internet skulle läsa detta så tar jag 17.10 tåget från ystad och ska sedan springa till bökis så du slipper sakna mig.

jag bjuder på denna vackra bild av jag och ronni och kundvagnen
 som vi så glatt fått återse idag.


Kommentarer
Postat av: arg!

Varför vaknar jag upp med ert blogg namn över hela min arm?

2009-12-13 @ 15:55:37
Postat av: F

hahahahahahaahahahaa på kommentaren ovanför, elviz, du är en busunge!

2009-12-13 @ 17:35:27
Postat av: A

jag dör. stackars arg-människan :D (naat)

2009-12-13 @ 22:06:44
URL: http://bokisofswedala.blogg.se/
Postat av: arg!

Detta funkar inte.. 4 timmars slit för att få bort ert jävla namn! Går på attack på onyktra pågar.. Typiskt er från norrland

2009-12-13 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0