ELVIZ - man ser ut som man förtjänar..

i natt har jag sovit alldeles för få timmar och om 6 timmar går mitt flyg och jag har inte packat ens en socka. inte ett dugg ovanligt när vi snackar om elvirab. nu sitter jag här i mattias XLtröja och myser med två andra slitna krigare. ute är det så jävla mycket snö i helvete och innan jag flyr uppåt i landet så ska vi traska ut i snön och ta lite härliga vinterpics.
 HÖRS I NORR!

skåne påminner mig om en av anledningarna till flytten från mamma och pappa


Kommentarer
Postat av: Elvira-mamman

Men fy! Ni har mer snö än oss :P!

2009-12-20 @ 09:44:16
Postat av: A

Här i lilla bjärred är det ynka 1dm snö :)

2009-12-20 @ 09:57:52
URL: http://bokisofswedala.blogg.se/
Postat av: julia-mamman

Här på Gamlegård i Svedala har vi 1 meter snö..

2009-12-20 @ 14:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0