elvira - Michael Jackson's THIS IS IT

i eftermiddag tog jag och ronni bussen till svedala och lämnade igen filmerna som vi lånade i lördags, sedan tog vi tåget till malmö. där jagade vi förtvivlade i spöregnet efter min plånbok som fortfarande är på villovägar, imorgon ska jag ringa till äckelkerstin på skånetrafiken och fråga vafan hon har för fel som ljuger, eftersom min plånbok inte alls fanns hos gubben på hittegods som hon sagt.  

sedan var tanken att vi skulle träffa upp tjejerna och sedan hitta någon mysig restaurang. vi hittade dock ingen som föll oss i smaken så det slutade med att vi gick till mcdonalds och köpte två cheese var. bion var galet bra och vi hade precis torkat upp när michael jackson avslutade med man in the mirror och vi än en gång blev tvingade ut i regnet, men kvällen blev trots allt surt rätt så glad och king of pop fick oss att dansa vidare mot stationen. jag och ronja kom hem till bökis kring ett och nu är det absolut hög tid för mig att slänga mig i säng. jag längtar efter ronnys rutiga täcke som hon ligger och värmer upp till mig och nu ska jag göra mig klar och krypa ner hos henne. imorgon förmiddag kommer bilderna på girlsen från malmö så sov nu så gott!


Kommentarer
Postat av: Martina

We löööve Michael (A) // Martina & Sissel

2009-11-12 @ 23:55:52
URL: http://hoglanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0