elvira - söndagmorgon

jag och julia sitter i soffan nu och eftersom vi somnade 05.27 imorse så är vi rätt så trötta. vi ska snart bege oss ut, julia ska till dagstorp på ponnytävlingar och jag ska traska ut och heja lite på ronni som står och skottar bajs!

gårkvällen var ganska så givande och vi lyckades hyra två filmer (trots att ingen av oss hade leg, ej var 18 år, inte hade någon förälder som hade hyrt film där förr, ej hade någon hemtelefon och inte heller kunde uppge någon adress där vi bodde.) hos en tjej som nöjde sig med "ronja på bökeberg". den första filmen var tyvärr inte alls så bra som jag hoppats på och knappast värt besväret alla kilometrar vi gick till svedala (eftersom vi såklart missade bussen med 100m).  jag är säkert på att även denna söndag ska förgyllas på ett alldeles speciellt sätt och uppdateringar kommer. idag håller alla också en tumme för frej som är i helsingborg och tävlar.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hälsa VW Gig från oss i Kba!

2009-11-13 @ 09:29:52
URL: http://hoglanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0