anna - ICA-Jerry i våra tankar

Hela vida dagen har tillbringats på bökis, 300spänn rikare känns jäävligt bra ska ni veta! Inget roligt har hänt, mjo om man kan kalla att Ulia missade bussen var roligt så var det väl rätt skoj, men hon blev ikke så värstans glad över det hela.. Frejha var skum som vanligt, inget man blir paff över numera - men vi gillar henne endån! Jag hörde henne snacka om ICA-Jerry när hon stod där och mockade, hon trodde nog hon var alldeles själv men ikke då! Jag hörde dig allt Frejha!! (Frejha <3 ICA-Jerry=Forevaah and evaah and evaah) Det känns så tomt nu när vi alla är överallt och ingenstans, jag blir helt vilsen av mig..
För första gången kan man kanske ärligt säga att jag längtar till skolan?
LÄNGTA TILL SKOLAN, FÖR DET GÖR VI !
eller jag varje fall..


Kommentarer
Postat av: Freja

TITTA EN KOMMENTAR



ehm.. tack eller nått anna 8) det var en överraskning. hahaha cp

2009-10-29 @ 23:05:20
URL: http://bokisofswedala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0