freja - min vän ronja

Ronja, du är kanske inte helt fläckfri,
men när jag sluter ögonen
är det bara dig jag ser flyga förbi.


Ronja är kanske inte helt kry,
hon finns inte alltid där,
när hennes vänner får för sig att spy.


Ronja är inte alltid snygg,
ibland när hon dansar runt en zebrastång,
är hon ganska stygg.


Ronja är en del av mig,
mitt hjärta slår dubbelsalto,
när hon till mig skriker HEJ!


Ronja är väldigt bra med barn,
när hon hade gurka i hela sin säng,
blev hon inte ens arg på Lucas, 16 och tvillingbarn.


Ronja hade väldigt kul på Buddha,
hon hittade en grabb,
vad gjorde det att hans läppar redan var bebodda?

(lite censurerad tyvärr)



Kommentarer
Postat av: kjelle:D

hahah älskar't!!

2010-01-25 @ 14:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0